DINERO OFFICE
HLEDÁTE PRONÁJEM? UŽ HO MÁTE!
Nabízíme krátkodobý pronájem školící a zasedací místnosti v Brně pro pořádání obchodních jednání, školení, seminářů, kurzů, pohovorů, výběrových řízení a prezentací. K pronájmu si můžete doobjednat technické vybavení a občerstvení. Výměra místnosti 7 x 5 metrů.
Pronájem místnosti je možné objednat každý den (pondělí - neděle) od 8:00 do 19:00 hodin a je zpřístupněna vždy 20 minut před začátkem a uzavřena 20 minut po ukončení objednaného pronájmu.
Objednat si můžete pouze jednu hodinu nebo celý den.
VÝZNAMNOU PŘEDNOSTÍ ŠKOLÍCÍ A ZASEDACÍ MÍSTNOSTI JE:
- Perfektní spojení s centrem i na výjezdy z Brna
- Bezproblémové parkování v okolí zdarma
- Možnost blízkého ubytování a stravování
- V okolí najdete: TRAM č.1: HUDCOVA (30 m), BUS: Vozovna Medlánky (103 m), VLAK: Brno – Královo Pole (919 m), Bankomat: KB (93 m), Restaurace: Hotel Vista (200 m)
ADRESA:
- Palackého třída 318/159, Medlánky, 612 00 Brno
KAPACITA:
- 1 - 10 osob (max. 15 osob)
VYBAVENÍ:
- FREE WIFI
- LG Smart TV "55"
- Automatický kávovar Philips
- Jednací stůl + židle
- Kožená sedačka + křesla
- Flipchart
- Popisovací magnetická tabule
- Multifunkční tiskárna Canon
- Kuchyňský kout - (lednice, mikrovlnná trouba, varná konvice, myčka nádobí, apod..)
- WC s umyvadlem
- Jiné dle domluvy
CENÍK:
- 140 Kč / hodina
- + 200 Kč / den / víkend
OBČERSTVENÍ:
- Neperliva voda
- Káva
- 45 Kč / ks - chlebíček
- 15 Kč / ks - koláček
- 50 Kč / litr džusu
- Možnost vlastního občerstvení
OSTATNÍ SLUŽBY:
- Skenování
- Kopírování / tisk
- ČB | A4 > 2 Kč / 4 Kč
- Barevně | A4 > 20 Kč / 35 Kč
VŠEOBECNÉ PODMÍNKY:
- Uvedené ceny jsou bez DPH a platné od 1. 1. 2019
- Krátkodobé pronájmy jsou určeny pouze podnikatelským subjektům pro výše uvedené účely.
- V objednávce je vždy nutné uvést účel pronájmu.
- Vyhrazujeme si právo přijmout nebo odmítnout jakoukoli objednávku.
- Nutná úhrada ceny pronájmu ve smluveném termínu převodem na účet nebo hotově před začátkem pronájmu, v případě prodlení s jakoukoli platbou nebude pronájem umožněn.
- Případné škody, které způsobí klient nebo některý z účastníků v pronajatých prostorách nebo na technickém vybavení, uhradí klient v plném rozsahu a domluveném termínu.
- Storno objednávky 5 a více pracovních dní před uvedeným termínem, zaplatí klient 40% z celkové ceny.
- Při zrušení objednávky 4 a méně pracovních dní před uvedeným termínem, zaplatí klient 70% z celkové ceny.
- Při zrušení objednávky v den uvedeného termínu, zaplatí klient 100% z celkové ceny.
- V případě objednávky klient souhlasí se storno a všeobecnými podmínkami.
FAKTURAČNÍ ÚDAJE:
- DINERO GROUP s.r.o.,
- IČO: 26922690, DIČ: CZ26922690,
- Palackého třída 318/159, Medlánky, 612 00 Brno,
- Účet: 2000519936/2010, Fio
REZERVACE
Rezervaci termínu můžete snadno vyřídit přes tento formulář. Během pracovní doby reagujeme do 15minut!